zaterdag 30 augustus 2008

Le Rabbi muffin

MC Solaar - Le rabbi muffin


Kayne West - Homecoming


Niets is beter dan een leuk liedje die je humeur weer helemaal doet stijgen!!!
Ik ben geen fan van deze 2 artiesten, maar toen ik deze liedjes voor het eerst hoorde begon ik spontaan te glimlachen en had ik zin om zot te dansen.

Mijn idool "Gwen Stefani" is vorige week bevallen van haar 2de zoontje, ik verwacht tegen oktober ook mijn 2de zoontje, (haar 1ste zoontje geboren is op 26 mei 2006 en mijn 1ste zoontje op 20 mei 2006) is natuurlijk wel toeval, maar ik vind het wel iets speciaal.


Zelf heb ik het de laatste dagen erg lastig, vermoeidheid, harde buiken, de onzekerheid of ik de 36 weken haal...
Ik heb het gevoel dat ik alles moet doen, terwijl ik zoveel mogelijk moet rusten.
De kaartjes zijn nog niet klaar, alle kleertjes moeten nog gewassen en gestreken worden, de grote kuis zou hier gedaan moeten worden, het kamertje is nog niet klaar en Anakin is één en al energie waar ik steeds achter moet lopen.
Ik wil niet dat mijn man alles moet doen, hij loopt er zelf al zo moe rond, maar in bepaalde mensen ben ik wel serieus teleurgesteld.


Rien de telle qu'un chanson qui vous donnent de la pêche et augmente votre humeur.
Je ne suis pas vraiment fan de ses 2 artistes, mais lorsque j'ai entendu ces chanson pour la première fois cela ma donné envie de danser comme une folle.

Ce dernier temps je ne me sens pas si bien, je suis fort fatigue, j'ai l'impression d'avoir des petites contractions, bref je suis stressée.
J'ai peur d'accoucher denouveau plus tôt.

1 opmerking:

LieN zei

Oef, Vally, dat lijkt me inderdaad wel zwaar zo'n zwangerschap die op z'n einde loopt... en moest je nu wat hulp krijgen, dan zou het natuurlijk wat beter gaan!

Succes nog met de laatste loodjes. Binnenkort hou jij je beebje in je armen !