zaterdag 29 november 2008

Filmavond

Gisteren ben ik eindelijk de film Twilight gaan kijken en ik vind hem goed desondanks de slechte kritiek, maar soit de film is toch een hit geworden in Amerika.
Nu ze het budget ervoor hebben hoop ik dat het vervolg met veel betere special-effects zal gefilmd worden, want dit was eigenlijk wel een minpunt, ontgoocheling in de film Twilight.
Ik kan al niet wachten om de volgende film te zien ;-) ook al weet ik dat die heel ontroerend zal zijn. En als liefhebber van de boeken en de film hoop ik dat ze natuurlijk alle 4 worden gefilmd, want zonder het laatste boek ken je natuurlijk niet het volledige verhaal.
Ik ben geen echte fan van vampieren, alhoewel ik heel graag de cultserie " buffy the vampire slayer " zag, de film lost boys en underworld. Maar wat me vooral fan maakt van deze boeken is dat het tien keer beter is dan Romeo en Julia !!!! De verboden liefde, in de reeële wereld een onmogelijke liefde, maar liefde overwint alles, niet waar?

Geen opmerkingen: