maandag 29 september 2008

Inschrijving school - Inscription école

Vrijdag 26/09 ben ik op controle geweest bij de gynaecoloog en alles verloopt hoe het moet.
Ik ben zo blij dat ik zover ben geraakt, ik zit nu op 36 weken!!!
Vanaf volgende week mag ik terug mijn gewoon leven leiden, dus geen verplichte rust meer, ik mag terug gaan wandelen, zelfs gaan fietsen ( maar dat zal wel moeilijk gaan met de buik hé)

Vandaag ben ik toch weer eventjes buiten geweest hoor, we zijn Anakin gaan inschrijven in het school. Maandag 5 januari is zijn eerste schooldag, mama die is dan nog thuis en de papa die gaat dan 3 dagen verlof nemen.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie hierbij de link naar Anakin's toekomstige school.
http://www.gbsbuggenhout.be/site/

Verder zijn we de geboortelijst verder gaan vastleggen, dus hierover hoef ik me geen zorgen meer te maken.

Het park moet nog van op de zolder gehaald worden, mijn valies en dat van Kyan staat al klaar, doopsuikers staan klaar, kaartjes bijna af ( moet nog iets aanpassen aan de tekst), volgende week probeer ik hier toch te kuisen en dan is alles klaar voor de komst van ons 2de kindje.
Vendredi,29/9, je suis aller sur contrôle chez le gynécologue et tout ce déroule parfaitement comme il devrait l'être. La semaine prochaine, je peux reprendre ma vie normale donc plus de repos obligatoire, je pourrais faire des promenades ,faire du vélo même (mais ce sera difficile avec le ventre n’est pas?)

Aujourd'hui, nous sommes aller inscrire Anakin à l'école. Lundi 5 Janvier sera son premier jour d'école, comme maman sera encore à la maison, papa va prendre 3 jours de congé. Pour les curieux d'entre vous voici le lien de l'école. http://www.gbsbuggenhout.be/site/

Geen opmerkingen: