zondag 28 september 2008

Zwemmen - Nager

Deze morgend zijn we gaan zwemmen in het zwembad van Londerzeel.
Papa en Anakin hebben zich heel goed geamuseerd op de glijbaan en het peuterbad, terwijl mama rustig op een bankje zat toe te kijken.

Ik hou van de stijl van Vinnie Pearce, er staan ook heel leuke freebies op haar blog.
Deze bewerking is gemaakt voor een challenge, foto is eentje
van Mei 2008.


Template, papers, elements from Vinnie Pearce
Button and Stiches from Katie Pertiet.



Ce matin nous sommes aller nager, Anakin et papa se sont bien amusés sur le tobagan. Tandis que moi je les ai gentillement regarder.

J'aime le style de
Vinnie Pearce, cette création est pour un challenge sur son blog. Photo d'Anakin date du Mai 2008.

Verder gaat het met up en downs met me, soms heb ik een hele dag geen last van harde buiken en op andere dagen is het gewoon heel de dag door.
Ik zit momenteel op 36 weken, het rusten heeft duidelijk geholpen.
Ik hoop dat ik het nog 2 weken kan volhouden, maar soms heb ik zoiets van " wanneer ga ik nu bevallen?" Het begint allemaal heel zwaar te worden, niet alleen fysiek, maar vooral emotioneel. Ik heb het gevoel dat mijn ongeving het beu is dat ik steeds hun hulp moet vragen. Het bukken lukt me echt niet, als ik dat doe heb ik gerandeerd een serieuse steek in de rug en harde buiken.
Een ding weet ik zeker deze zwangerschaps zal ik me mijn hele leven lang herrinneren, ik heb zoveel eigenschappen van mensen ontdekt die ik ervoor niet kende, zowel goede als slechte!

Geen opmerkingen: