zaterdag 31 januari 2009

Leuke dag

Deze week is Anakin terug naar school geweest en hij had het blijkbaar gemist hoor! s'Morgens zei hij dikwijls " Ga ik vandaag naar school? Ja? Brengt oma mij naar school?" Stond hij soms al aan de voordeur klaar met zijn boekentasje op oma te wachten, wel grappig hoor.
Woensdag hebben we dan weer onze fantasie laten gaan en met van alles en nog wat gespeeld wat we in huis vonden.
Op donderdag hadden we een afspraak bij kind en gezin, doordat het mooi weer was, ben ik met Kyan te voet geweest, zo hadden wij er nog een flinke wandeling van gemaakt ook sé. Onze Kyan woog donderdag 5950kg met 61,5 cm, goed hé!

Vandaag zijn we onze dag begonnen met het schilderen van een kartonnen doos, daarmee gingen we een garage maken voor de auto's van Anakin. Veel van mijn mooie geschilderde garage blijft er niet meer van over, Anakin vond het leuker om er over te verven:) Na het middagmaal zijn we met de fiets tot bij oma gereden en zijn we in de speeltuin vlak bij haar eerst gaan spelen.
Nadien zijn we dan samen de auto van oma gaan wassen in de car-wash.


Hierbij een template van Anna Aspnes die ik gebruikt heb voor de foto's van vandaag.

1 opmerking: