maandag 2 februari 2009

Tekening - dessin

Eindelijk na 2 jaar terug aan het tekenen begonnen, mijn eerste poging is eentje van Anakin.

Vandaag wou ik er aan verder werken, maar ik zit met zodanige hoofdpijn dat het niet lukt te tekenen. Er moet nog vanalles afgewerkt worden, zoals het haar, de schaduwen, diepte, pullover enz. dus nog veel werk!!

Maar hier alvast een voorbeeld hoe de tekening er momenteel uitziet.
Met mijn tekening ben ik ook veel kritischer dan fotobewerking. Ik denk steeds maar " Valerie, je kan beter, kom aan!! " maar allé ben er toch min of meer tevreden over, maar niet helemaal! Mezelf kennende zal ik er nog maken van Anakin tot ik overtuigd ben van mijn kunnen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Die ogen zijn al ongelofelijk ...
Het portret is misschien nog niet af maar is nu al geslaagd!

Heeft de migraine weer toegeslaan ;-(

Sabrina zei

amai jij kan er wat van, ik vind deze al meer dan geslaagd, ik zou het niet kunnen

Anoniem zei

Ik vind de tekening nu al schitterend mooi en af!
Niet zo streng zijn voor jezelf hoor !