maandag 2 februari 2009

Oefenen, oefenen, oefenen

De tekening van Anakin staat me niet aan, dus die ga ik al herbeginnen.

Na mijn eerste poging om Anakin te tekenen, ben ik aan Kyan begonnen, maar hopelijk krijg ik het nog allemaal goed, want er staan een paar vingerafdrukken op het papier, waardoor je dit op de tekening ziet. Hier is namelijk nog iemand in huis die graag tekent :-) en volgens mij is die persoon aan mijn tekenpapier geweest;)

Dus, ik denk dat het misschien slim zou zijn moest ik mij eerst nieuw tekenpapier en potloden gaan aanschaffen, want anders mag ik nog veel herbeginnen + het tekenpapier dat ik altijd heel goed vond heb ik hier niet meer liggen.

3 opmerkingen:

Martine zei

Waaaauuuuuuuuw, ik ben sprakeloos ! Heeeel erg mooi ! Ik wou dat ik een heel klein beetje van je talent had ;-)

Anoniem zei

Toen ik de tekening in het klein zag, dacht ik dat het een foto was!
Jij bent hier echt wel een krak in!

Anoniem zei

toen ik effe op je blog ging kijken zag ik die tekeningen ze zijn nu al super wist niet dat je terug aan het tekenen bent geslagen??