zaterdag 21 februari 2009

Ma mémé va mieux!!

(Vandaag is Anakin naar de kapper geweest, hihi nu lijkt hij echt wel op nen deugniet! )
Oef! Mijn meter van Frankrijk gaat terug beter, mijn papa is ze gisteren gaan bezoeken in Parijs nadat hij het nieuws had gekregen dat ze gehospitaliseerd werd door een aanval. Maar het gaat beter, ze kan terug praten en herinnert zich terug de familie.
Begin April gaan we een weekendje naar Parijs, de familie gaan bezoeken en dan kan mijn mémé onze kleine Kyan zien. Eerder wou ik niet gaan, vond Kyan te klein om al mee te gaan reizen en doordat er elke week wel iemand ziek is, is het verstandiger om thuis te blijven.
Midden januari hebben we geen al te leuk nieuws gehad, ik hoop dat ons ander meterke ook snel beter is.... met de juiste medicijnen moet dat wel!!
C'est un soulagement ma mémé va mieux, mon papa a été lui rendre visite à Paris, après avoir eu des nouvelles qu'elle a été hospitalisée.
Mais elle va mieux. Début avril, nous irons un week-end à Paris, visiter la famille.
Je pense à vous et je vous aiment tous.

Geen opmerkingen: