dinsdag 21 oktober 2008

Foto's - photos



7 opmerkingen:

Anoniem zei

Helaba, amai zo'n mooi kindje en weer hele mooie foto's. typisch valerie hè.

Rachie zei

lief he al toffe foto's gemaakt zie ik kom regelmatig piepen hier

Valérie zei

Nu vraag ik me toch af wie anoniem is?? Blijkbaar iemand die me kent, maar wie?

Anoniem zei

Fragiel

Een droom een wolk ben jij
Zo klein zo fragiel maar ik ben blij
Het wachten was moeilijk
Ik telde de dagen gelijk
Af het was soms een last
Maar nu zeg ik met een gerust hard
Jij bent de droom die er kwam
Jij bent de wolk die ik nam!

Voor Kyan!

Anoniem zei

Hey valerie, ik ben het Laurence B.
Ik heb het te laat gemerkt dat het anoniem was!!!! En ik had geen tijd om mij in te schrijven en bla -bla bla....maar alé nu weet ge het!

mamavan2kapoenen zei

wauw prachtig zeg!!!
licht je voor mij een tipje vd sluier op hoe je tot deze pracht creaties bent gekomen????

Valérie zei

mama van 2, de foto's zijn getrokken in ons slaapkamer waar het zonlicht het meest binnenschijnt. Van de xxx-aantal foto's zijn er paar een paar gelukt hoor, deze reeks foto's zijn zowel op automatisch als manueel getrokken.