maandag 27 oktober 2008

luxe

Mama was deze ochtend opeens wakker geschoten om kwart voor 8. Iedereen had zich overslapen ;-) ik was er niet kwaad om hoor, integendeel wat deed dat deugd om uit te slapen!!
We hebben ons wel moeten haasten want Anakin moest naar de kribbe.
Kyan heeft deze nacht ook goed geslapen, we zijn wel 2 keer moeten opstaan voor zijn voeding maar dat is normaal en doordat we langer kunnen doorslapen hebben zijn we deze morgend al veel beter gezind.
De laatste nachten werd onze Kyan steeds wakker s'nachts, dus ben ik gisteren de muziekmobiel van Tiny love gaan halen en heb ik Kyan tussen 2 voedingen door bij me gehouden en is hij wakker gebleven doordat hij veel activiteit rond hem had. Ik probeer hem stilletjes aan duidelijk te maken wat overdag en s'nachts is. Ik ga nog niet te snel juichen, maar hoop dat dit werkt en hij s'nachts ook effectief slaapt en niet meer zoveel overdag. Want ik had de indruk dat Kyan de nachten als dagen beschouwde en andersom.
Anakin is nog steeds lief met Kyan, gisteren wou hij de baby nemen zoals hij Kyan noemt. Goh en fier dat Anakin was dat hij zijn klein broertje in zijn armen mocht houden, deze morgend voor hij naar de kribbe vertrok wou hij nog snel een kusje gegeven aan zijn broertje. Ik hoop dat dit blijft duren en ze echt 2 handen op 1 buik worden!!!

Je me suis soudainement réveillé ce matin vers 8h. Tout le monde à fait la grasse matinée. Quelle luxe et ça fait du bien de pouvoir dormir. Nous avons du se dépêcher, car Anakin devait aller a la crèche. Kyan a bien dormit cette nuit oef, après quelques nuits blanches cela fait du bien !!
Anakin est toujours gentil avec Kyan, hier il à voulu prendre le bébé ( c’est comme ça qu’il appelle son frère)
Anakin étais aux anges quand il pouvait prendre son frère dans ses bras, le grand frère étais tellement fière !!Ce matin avant de partir à la crèche il a donné des câlins a son frère, ooh j’espère que cela continuer à durer et qu’il deviennent des amis pour la vie !!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ach zo schattig! t zou leuk zijn als ze idd 2 handen op 1 buik worden... ze schelen ook niet zo heel veel he dus kunnen ze binnekort (nog eventjes wachten :)) goed samenspelen ook... Ik begrijp wat je daar volkomen in ...
Hopelijk slaapt idd Kyan binnekort snachts en kan je hem overdag n beetje bezig en wakker houden... Al hadden we dat met Lisa in het begin ook hoor... maar na 6 weken is dat bij haar zelf automatisch omgedraaid zonder probleem...
Komt wel goed.
dikke zoen
S.